איך לבחור מצלמות אבטחה לבית

איך לבחור מצלמות אבטחה לבית

בתקופה הנוכחית רבים הסיכונים האורבים לאדם הפרטי בביתו. למעשה, מאז ומתמיד התמודד האדם עם סיכונים מסוגים שונים אולם מדמה כי בשנים האחרונות, עם שכלול הטכנולוגיות בתחומים רבים – גם דורשי הרעה והמאיימים על שלוות חיינו – הולכים ומשתפרים ביכולתם להפר את הביטחון הפרטי של רבים. שיטות הפריצה והגניבה הולכות ומשתכללות ומשיגות את שיטות המיגון השונות בכל פעם שאחת חדשה יוצאת לשוק. כיצד ניתן להתגונן מפני הסיכונים השונים גם בעידן בעל קצב בלתי פוסק?
ישנם לא מעט אמצעי אבטחה איכותיים השומרים על ביטחון האדם בביתו הפרטי. מערכת אזעקה המבוססת על חיישנים מתקדמים, רשת איתור ואבטחה המפוקחת על ידי צוות מקצועי במשך 24/7, פתרונות גידור והגנה על הבית ועוד. אולם אלמנט האבטחה הבסיסי ביותר היה ונותר המצלמות. מצלמות האבטחה המיועדות להגנה על הבית הולכות ומשתפרות עם השנים וכיום ניתן למצוא מצלמות אבטחה לבית המספקות תוצאות ברמת דיוק מדהימה.

בחירת מצלמות אבטחה לבית מבוססת על מספר שיקולים מהותיים:

מיקום המצלמה

המגוון העצום של מצלמות אבטחה ביתיות הקיים כיום מעמיד אינספור אפשרויות בפני הלקוח הממוצע. אחת השאלות הראשונות שכל לקוח צריך לשאול את עצמו היא בנוגע למיקום המצלמה. מצלמות הממוקמות מחוץ לבית יצריכו התאמה מיוחדת לתנאי מזג האוויר או עמידות מובנית.

היקף השטח המצולם

בית עם גינה אינו דומה לבית בלי גינה, בדיוק כפי שבית בגודל של 100מ"ר רבוע אינו זהה לבית בעל 550 מ"ר בסך הכל. אומדן של היקף השטח המצולם יכול להבטיח את מספר המצלמות שיש להזמין, את מספר המצלמות אותן רצוי להזמין, את המיקומים של המצלמה ועוד.

תכונות המצלמה

מצלמות שונות כוללות תכונות ייחודיות. חלק מהסוגים השונים של מצלמות אבטחה ביתיות כוללות אפשרות של הקלטה ואילו מצלמות אבטחה לבית מסוגים אחרים כוללות תמונה בלבד. חלק ממצלמות האבטחה מבוססות על תמונות צבע ואחרות על תמונות שחור לבן. חלק מהאפשרויות של מצלמות אבטחה ביתיות מבוססות על מעגל סגור ואחרות לא. חשוב להכיר את תכונות המצלמות השונות בטרם הקנייה.

מיקום גלוי או סמוי

במקרים רבים בעלי דירות יעדיפו למקם את המצלמות באופן גלוי לצרכי הרתעה. יחד עם זאת ישנם מקומות כמו צילום פנים בכניסה לבית – המצריכים מצלמות אבטחה ביתיות נסתרות. מצלמות אבטחה נסתרות מסוגים שונים ניתן להצפין בתוך אינטרקום או כחלק מהמבנה הביתי על מנת להסתיר את קיומן.
עוד מידע על הגנה על הבית ניתן למצאו באתר של חברת סיבים תשתיות תקשורת לעסקים – https://sivim.co.il/